
Nabór na rok szkolny 2020/21 do Bursy Szkolnej Integracyjnej odbędzie się drogą elektroniczną. W okresie 27.07-12.08. 2020r. będzie można wygenerować w systemie wniosek o przyjęcie do bursy.
Uwaga! Niepełne komplety dokumentów nie będą rozpatrywane przez komisję rekrutacyjną.
RODO
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA UCZNIÓW I RODZICÓW – PROCES REKRUTACJI
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA UCZNIÓW I RODZICÓW – PO PRZYJĘCIU
https://nabor.pcss.pl/szczecin/
Harmonogram naboru do bursy na rok szkolny 2020/2021
LP. | TERMIN | DZIAŁANIE |
1. | 27.07-12.08 | Składanie wniosków o przyjęcie do bursy wraz z wymaganymi załącznikami.
Komplet dokumentów bez zaświadczenia o przyjęciu do szkoły należy przesłać elektronicznie za pośrednictwem systemu naborowego tylko do bursy / internatu pierwszego wyboru. |
2. | 19.08-21.08 (do 15:00) | Dostarczenie przez kandydata zaświadczenia o przyjęciu do szkoły.
Dokument (skan lub zdjęcie) należy przesłać e-mail na adres wychowawcybursa@wp.pl |
3. | 24.08 (do 13:00) | Ogłoszenie list kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do przyjęcia do bursy. |
4. | 24.08-26.08 (do 15:00) |
Deklaracja woli zamieszkania w bursie.
Dokument (skan lub zdjęcie) należy przesłać e-mail na adres wychowawcybursa@wp.pl |
5. | 27.08 (do 12:00) | Ogłoszenie list kandydatów przyjętych do bursy. |
Oryginały wszystkich dokumentów rekrutacyjnych należy złożyć w placówce w dniu pierwszego zakwaterowania.
Wraz z dokumentami rekrutacyjnymi należy złożyć:
|
||
Tryb odwoławczy od rozstrzygnięć komisji rekrutacyjnych w poszczególnych placówkach oraz przycięcia kandydatów w trakcie roku szkolnego regulują przepisy oświatowe. |